Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o:
- Nowościach i trendach
- Ofertach specjalnych oraz promocjach
- Konkursach z nagrodami
Zwroty
Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, a następnie włóż go do przesyłki. Na odstąpienie masz 21 dni od momentu odebrania zamówienia.
Do zwrotu dołącz dowód zakupu (paragon) oraz opcjonalnie formularz odstąpienia od umowy. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.
Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe. Swoją paczkę nadasz w Paczkomacie lub punktach takich jak: Żabka, Stokrotka, Auchan, Carefour.
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.
Przygotuj formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji
SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ:
WYŚLIJ PRZESYŁKĘ NA ADRES:
Sklep internetowy VENEZIA
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: "Zwrot")
Możesz skorzystać z opcji zwrotu towaru, szczegóły (Kliknij tutaj)
OCZEKUJ NA PRZYJĘCIE W SKLEPIE INTERNETOWYM VENEZIA
O przyjęciu zwrotu poinformujemy Cię wiadomością mailową
Oferujemy możliwość zwrotu towaru także w sklepach stacjonarnych marki Venezia na terenie całego kraju.
Zwracany produkt wraz z wypełnionym oświadczeniem i dowodem zakupu należy dostarczyć do wybranego salonu: Lista sklepów
W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności w ten sam sposób w jaki dokonano płatności (w przypadku płatności za pobraniem i przelewu zwykłego należność zwracana jest na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu).
ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU NIEZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ
1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 21 dni od daty objęcia w posiadanie (tj. odebrania przez niego lub osobę trzecią przez niego upoważnioną) Towaru będącego przedmiotem Transakcji, stosowne jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Dla zachowania powyższego terminu wystarczy, aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu. Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowane na adres: ARTIMOD S. A. Sklep Internetowy ul. Łubińska 1405-532 Łubna (z dopiskiem „ZWROT”)
3. Klient wykonując prawo odstąpienia może także zwrócić Towar w każdym salonie pod marką VENEZIA działającym na terenie Polski. Zasady i warunki dokonywania zwrotu w Salonach określone zostały w zakładce zwroty.
4. Uprawnienia opisane w niniejszej części X nie dotyczą klientów będących Przedsiębiorcami w rozumieniu art. 43¹ Kodeksu cywilnego.
5. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (ewentualne dopuszczalne zmiany stanu Towaru to zmiany będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru) – Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę.
6. Odpowiedzialność Klienta może wynikać w szczególności z:
a) braku możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako pełnowartościowego,
b) poniesienia kosztów ponownego umieszczenia na towarze metek i elementów zabezpieczających,
c) poniesienia kosztów przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty stwierdzenia i usunięcia wad, w zakresie, w jakim wynikają one z korzystania przez Klienta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Biorąc pod uwagę powyższe Spółka zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Towarze w chwili jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią.
7. Prawo do odstąpienia nie przysługuje, jeżeli przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
8. Wykonując prawo odstąpienia Klient powinien wykazać fakt zawarcia Transakcji (najlepiej poprzez przesłanie oryginału faktury VAT). Zwrot Towaru, powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji na adres Spółki wskazany w ust. 1 powyżej. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
9. W przypadku odstąpienia przez Klienta od Transakcji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru Spółce obciążają Klienta.
10. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty złożenia Spółce przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Spółce dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Spółka dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Plik do pobrania:
Formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji)
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o nowościach i trendach, ofertach specjalnych oraz promocjach i konkursach z nagrodami!