Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o:
- Nowościach i trendach
- Ofertach specjalnych oraz promocjach
- Konkursach z nagrodami
Regulamin zwrotu i wymiany w salonach
REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY TOWARU W SALONACH STACJONARNYCH VENEZIA
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") określa zasady dokonywania zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w Salonach stacjonarnych VENEZIA.
2. Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:
a. Salon stacjonarny VENEZIA - każdy ze stacjonarnych salonów sprzedaży, Regularnych i Outletów, działających pod marką VENEZIA znajdujących się na terenie Polski;
b. Salon Regularny VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie kolekcje marki VENEZIA;
c. Outlet VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie wyłącznie kolekcje wyprzedażowe marki VENEZIA, zlokalizowany w outletowym centrum handlowym;
d. Towar – wszelkie produkty zakupione w Salonach stacjonarnych VENEZIA znajdujących się na terytorium Polski.
3. Każdemu Klientowi umożliwia się dokonanie bez podania przyczyny zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w Salonie stacjonarnym VENEZIA w terminie 7 dni w przypadku zwrotu Towaru, a 14 dni w przypadku wymiany Towaru, licząc od dnia następnego po dniu dokonania zakupu, tzn. daty widocznej na paragonie fiskalnym/fakturze VAT jako daty sprzedaży, na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminów nie ma możliwości zwrotu lub wymiany Towaru na podstawie Regulaminu. (W części III poniżej zostały omówione sposoby rozliczenia finansowego w przypadku zwrotu Towaru).
4. Regulaminu nie stosuje się do zwrotu lub wymiany towarów zakupionych w sklepie internetowym VENEZIA pod adresem: www.venezia.pl .
II. Zasady zwrotu i wymiany na podstawie Regulaminu (tj. bez podania przyczyny)
1. Zwrotowi bądź wymianie podlega Towar, który:
a. nie nosi śladów użytkowania,
b. nie został uszkodzony,
c. posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
d. znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu,
e. został zakupiony w Salonie stacjonarnym VENEZIA.
2. Zwrotowi bądź wymianie nie podlega Towar, który:
a. pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,
b. pochodzi z promocji, jeśli tak stanowi jej regulamin,
c. w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.
3. Zwrotowi bądź wymianie nie podlegają środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia oraz Karty Podarunkowe VENEZIA i UNISONO – dalej Karta Podarunkowa.
4. Klient może dokonać wymiany na:
a. Towar w tej samej lub wyższej cenie albo
b. Kartę Podarunkową beznominałową. (Karta Podarunkowa beznominałowa może być wykorzystana w ciągu 12 miesięcy od momentu jej wydania Klientowi. Po tym okresie traci ważność, a Klient możliwość dokonania nią dalszych płatności. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania Karty Podarunkowej beznominałowej określone są w Regulaminie Kart Podarunkowych VENEZIA i UNISONO).
5. W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy pomiędzy ceną Towaru, na który ma nastąpić wymiana a ceną Towaru wymienianego.
6. Zwrotu bądź wymiany Towaru Klient może dokonać w dowolnym Salonie stacjonarnym VENEZIA niezależnie od miejsca faktycznego zakupu Towaru, z zastrzeżeniem, iż Towar zakupiony w Salonie Regularnym VENEZIA może być zwrócony lub wymieniony tylko i wyłącznie w Salonie Regularnym VENEZIA na terenie całego kraju, zaś Towar zakupiony w Outlecie VENEZIA może być zwrócony lub wymieniony tylko i wyłącznie w Outlecie VENEZIA na terenie całego kraju.
7. Przed podjęciem decyzji w przedmiocie zwrotu Towaru, pracownicy sklepu VENEZIA są uprawnieni do weryfikacji spełnienia przez Klienta warunków opisanych w Regulaminie.
8. Zwrot lub wymiana Towaru będzie dokonana tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału/kopii faktury VAT.
9. Z chwilą przekazania Towaru do zwrotu Klient:
a. oddaje Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo
b. okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje odpowiednią fakturę korygującą.
10. Z chwilą przekazania Towaru do wymiany Klient:
a. zwraca Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w pkt. 8. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo
b. okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje fakturę korygującą.
III. Sposób rozliczenia finansowego w przypadku zwrotu Towaru
1. Zwrot należności za Towar następuje w takiej samej formie, jaka widnieje na paragonie fiskalnym/fakturze VAT tj.:
a. gotówki - przy płatności gotówką,
b. zwrotu płatności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową, którą dokonano zapłaty – przy płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, z zastrzeżeniem, że zwrotu takiego można dokonać jedynie właścicielowi karty. Zwrot środków na kartę następuje w terminie 14 dni od daty dokonania zwrotu Towaru w Salonie stacjonarnym VENEZIA,
c. przelewu należności na konto, z którego dokonano przelewu należności za Towar - przy płatności przelewem,
d. Karty Podarunkowej beznominałowej – przy płatności Kartą Podarunkową, bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, które są akceptowane w Salonach stacjonarnych VENEZIA, oraz w każdym wypadku na życzenie Klienta.
2. W przypadku płatności dzielonych (gotówka + karta płatnicza, itp.) zwrot należności następuje w tej samej formie, w której była dokonana dana część płatności.
IV. Postanowienia końcowe
1. Powyższe zasady nie naruszają praw konsumenckich wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów.
2. Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres ARTIMOD S.A., ul. Rosiczki 5, 04-988 Warszawa.
3. Regulamin dostępny jest w siedzibie ARTIMOD S.A., ul. Rosiczki 5, 04-988 Warszawa, w każdym Salonie stacjonarnym VENEZIA, jak również na stronie internetowej www.venezia.pl w zakładce REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY W SALONACH.
4. Regulamin
obowiązuje od dnia 21 lutego 2023 r. do odwołania.
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o nowościach i trendach, ofertach specjalnych oraz promocjach i konkursach z nagrodami!